Vrachtautorijschool Wagenaar stelt alles in het werk om ervoor te zorgen, dat u als klant de beste behandeling en de beste opleiding krijgt. Het kan echter een keer voorkomen dat u niet tevreden bent over een onderdeel van de dienstverlening. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure.
Hieronder vindt u de manier waarop wij met klachten omgaan.
U stuurt uw klacht naar ons postadres:
Ljouwerterdyk 14
9074 CS Hallum
of u mailt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
Uw klacht word geregistreerd en u krijgt een bevestiging van ontvangst. De klacht wordt meteen in behandeling genomen en binnen 4 weken afgehandeld. Als er een langere tijd nodig is om onderzoek te doen en brieven die een langere verwerkingstijd vragen worden zeker binnen 8 weken afgehandeld!
Degene die de klacht aangaat neemt contact met u op voor het maken van een afspraak om u klacht goed te onderzoeken, te begrijpen en zo mogelijk een bevredigende oplossing voor u te vinden. Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor een jaar bewaard.
Mocht u desondanks niet tevreden zijn kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Bevordering Verkeersveiligheid. Het oordeel van de beroepsinstantie is bindend en eventuele consequenties worden door Vrachtautorijschool Wagenaar snel afgehandeld.
Vrachtautorijschool Wagenaar
Rinse Jan en Janke Kammenga