Vrachtautorijschool Wagenaar stelt alles in het werk om ervoor te zorgen, dat u als klant de beste behandeling en de beste opleiding krijgt. Het kan echter een keer voorkomen dat u niet tevreden bent over een onderdeel van de dienstverlening. Aangezien wij de tevredenheid van onze klanten belangrijk vinden hebben wij een klachtenprocedure.


Hieronder vindt u de manier waarop wij met klachten omgaan.

U stuurt uw klacht naar ons postadres: 
Vrachtautorijschool Wagenaar
Ljouwerterdyk 14 
9074 CS Hallum 
of u mailt naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..


Uw klacht word geregistreerd en u krijgt een bevestiging van ontvangst.
De klacht wordt meteen in behandeling genomen en binnen 4 weken afgehandeld.

Degene die de klacht aangaat neemt contact met u op voor het maken van een afspraak om u klacht goed te onderzoeken, te begrijpen en zo mogelijk een bevredigende oplossing voor u te vinden. 
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Mocht u desondanks niet tevreden zijn kunt u gebruik maken van de geschillenregeling van de Stichting Bevordering Verkeersveiligheid.

Vrachtautorijschool Wagenaar
Rinse Jan en Janke Kammenga